HTML

Napirend utáni monológ

Hogy működik egy önkormányzat? Hogy születnek, és mi motiválja döntéseket egy 106 ezres kerületben, Magyarország 7. legnagyobb "városában" Zuglóban? Mint " új fiú a kupiban" friss képviselőként a Zuglói Önkormányzatban szerzett élményeimet próbálom terápiás céllal kiírni magamból. - írtam blogom indításakor 2010-ben. Ma már, 2015-ben, második ciklusomat töltve a kerület rutinosabb képviselői közé tartozom. Civilként fotós (www.varnailaszlo.hu) és TV szerkesztő vagyok, egy öt éves fiam és egy 25 éves lányom van. Születésem óta Zuglóban élek. A kisföldalatti végállomáshoz tervezett megalomán pláza ellen 2007-ben létrejött Civilzugló Egyesület (civilzuglo.hu) egyik alapítója vagyok. Az egyesület a gyakorlatban mutatja meg a "Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!" elvét. A környezetet és épített örökséget védő egyesület sikerrel akadályozta meg a túlépítést, szervezett közösségépítő Herminamezei Napokat és védi Zugló kertvárosi jellegét. Kérlek lájkolj minket a Facebookon! 2009-ben az LMP egyik alapítója voltam. A rendszerváltáshoz mérhető élmény volt egy pártot a semmiből létrehozni, és kegyetlen sok munkával bejuttatni a parlamentbe. Sajnos az LMP-n belüli kiszorítósdi 2013-ban engem is utolért. 2014-ben a Civilzugló Egyesület immár önállóan mérette meg magát az önkormányzati választáson, és harmadik erőként kerültünk be az új képviselő testületbe. Nevemhez fűződik a Helyi Épített örökség védelmi rendelet elfogadtatása, és Herminamező jelentős részének forgalom csillapítása, a balesetek megelőzése. Jelentős eredmény, hogy előterjesztésemre egész Zugló területén 214 helyen kerékpártárolók kerülnek elhelyezésre. Aláírásgyűjtéssel védtem meg a Hermina úti szakrendelőt a tervezett bezárástól. Mint ellenzéki képviselő számos Zuglónak ártó, közpénzt szóró, korrupció gyanús ügyet akadályoztam meg, vagy legalábbis hívtam fel a közvélemény figyelmét rájuk. Egyesületünk kűzd a Városliget beépítése ellen, szakmai vitákon veszünk részt, tüntetéseket szervezünk, 20.000 aláírást gyűjtöttünk az értelmetlen parkpusztítás ellen. Mára a kis herminamezei csapatból, az egész kerületben tagsággal rendelkező, beágyazott, kerületszerte ismert egyesületté váltunk. Keressen meg minket bármilyen helyi üggyel! varnai.laszlo14@gmail.com 06 70 436 07 67

Találkozzunk a Facebookon!

Friss topikok

Tüntetés happy enddel

2013.10.09. 21:56 varnai

Jól jellemezi a magyar média állapotát, hogy több médiafigyelmet kap egy hétköznapi, személyi sérüléssel nem járó karambol, mint egy polgármester elleni tüntetés. A kereskedelmi TV2 is most keres meg először, kér interjút,  ír rólam a Magyar Nemzet, miközben a polgármester korrupciós ügyéről, repkedő 100 millióról, lemondatásról, elszámoltatásáról nem kérdeznek meg, és a tüntetésről még véletlenül sem írnak.

(Az külön bájos, hogy az LMP központi lehetmas.hu és zuglói honlapján  sem volt meghirdetve a tüntetés, és nem került fel hír a beharangozó sajtótájékoztatóról, sem a rendezvényről - sokszori kérés ellenére sem. És bár ennek ellenére ez, a zuglói volt az LMP legnagyobb tömegrendezvénye 2012-ben (ezen azért érdemes lenne elgondolkodni) és bár  a fizetett fotósaink, kommunikációsaink ott voltak, máig nincs kép, szöveg a rendezvényről a honlapjainkon. Ez egy ilyen párt,  titokban tartja bizonyos rendezvényeit, még akkor is ha azon akár az egyik társelnök is részt vesz. Dilettantizmus, tudatos kézi vezérlés, óvodás kiszorítósdi? Végül is mindegy, mindkettő rövid távú gondolkodás, hosszú távon, már amennyire 2014 tavasza hosszú táv, a parlamentből kieséshez vezet.)

Pár kép a tüntetésről. Kb. 400 fő jelent meg,  többségében nyugdíjasok. Az ijesztő jelenség, hogy sokan jelezték, nem mernek részt venni, féltik az állásukat. Itt tartunk.

1378123_1455673387991469_1954839253_n.jpg

1379794_1455676187991189_2133448382_n.jpg

tuntetes1.jpg

1381289_1455677377991070_1718706351_n.jpg1376586_1455673554658119_712493668_n.jpg

1377357_1455678071324334_266193300_n.jpg

És aki ezeket megnézte megnézheti a szaltómortálét is. Tessék.

autom.jpg

autom2.jpg

Lassítottam, benéztem, nem láttam... van ilyen. Fáradt voltam.  Nem jöttem gyorsan, a szegélyen akadt meg a csúszó autó, azért borult fel. Amúgy írtó nagy mázlim volt, mert a vaskarók mind a jobb, mind a baloldali ajtót felnyársalták. Én meg sértetlenül másztam ki. Újraszülettem. Itt szeretném megköszönni a rengeteg aggódó telefont, emailt.

A jó öreg  RAV4, mely hűséges társam 12 éve (18 éves)  megvédett, még egyszer,  utoljára. Ripityára ment szegény, most látom csak mennyire hozzám nőtt, mint egy nagy hűséges öreg kutya.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varnailaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr575560756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egy talpfájós 2013.10.10. 16:54:51

Kedves Várnai Úr!
Én azon is csodálkozom, hogy a mai napon az Ön LMP-s e-mail címére küldött levelemet nem kézbesítették, az automatikus visszajelzésben az állt, hogy ön ismeretlen felhasználó. Lehet, hogy csak az informatikusok nem állnak a helyzet magaslatán?

"The mail system

<varnailaszlo@lehetmas.hu>: unknown user: "varnailaszlo@lehetmas.hu"

Final-Recipient: rfc822; varnailaszlo@lehetmas.hu
Original-Recipient: rfc822;varnailaszlo@lehetmas.hu
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: X-Postfix; unknown user: "varnailaszlo@lehetmas.hu"

free1111 2013.10.10. 21:39:19

Várnai Úr!
Hétvégén az emberek jobban ráérnek. Mentem volna, csak a munka, a család elszólított. Azért ne adja fel! Csodáljuk, biztatjuk, csak így tovább!

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2013.10.11. 08:20:00

Talpjáfós!
Próbáld a varna.laszlo@lehetmas.hu címet, azzal szerintem több esélyed lesz.

Egy talpfájós 2013.10.11. 16:51:58

Köszönöm Várnai úr!
Megjegyzem, talán a névjegyére is ezt kellett volna nyomtatnia.
Mindazonáltal, még lehet, hogy megpróbálom.
Üdv. és köszi
Egy talpfájós

Egy talpfájós 2013.10.11. 19:13:55

Igen, ez működik! Szerintem javítsa ki máskor a névjegyén: tollal is szokták, vagy átírják.

Egy talpfájós 2013.10.11. 19:15:09

Meg hogy: nagyon sajnálom az Önt ért balesetet! És hogy nagyon bátor embernek tartom!
süti beállítások módosítása