Az elmúlt testületi ülésen újra változott a kerület címere, és most egyéni előterjesztésként napirenden van a Wass Albert tér visszaváltoztatása is. Igazi, következetes, bölcs döntések sora.
Az első testületi ülésen a frissen hatalomba kerültek egyből megváltoztatták a kerület címerét. A 2008-ban Weinek által megrendelt szdsz-es arculatot látni se bírták, elő nosza a régivel. Az koronás, cirkalmas, zászló lobogós - igaz azt Kutalikné terveztette, aki szintén szdsz-es. Nosza változtassunk. Hiába mondtam, hogy ez sokba kerül, nyilván oka volt, hogy felfrissitették, még csak érvelés sem volt.
Még szerencse, hogy a sokat látott Városüzemeltetési osztályvezető eltetette a régi zászlókat, egyebeket, nem kellett mindent sokmillióért újragyártani.
Eltelt pár hónap, és láss csodát, ők maguk is rájöttek, a 2008-as változtatás nem volt véletlen. A régi címer nem volt meg vektorosan, kicsiben, pl. névjegyen ételmezhetetlenül apró részletek vannak benne, stb. Valószinű kellett a pénz egy havernak is - nosza egy millióért tervezzünk új címert és honlapot.
Azt ők is érezték, hogy büdös a dolog, és csak a bizottsági ülésen osztották ki az előterjesztést, amint az ilyen esetekben jó szokásuk. Az új címer csúnya lett, ahogy az csak kell, a régi elemek eltorzulva rátéve, a talpatlan betűk az olvashatalanul megnyújtva, egyszóval öncélú dizájnkodás.
A fogadtatásra jellemző, hogy még a végtelenül lojális (ő hűségest mond - én nem mertem ezt a szót mondani, mert a racionalitás helyett emocionális kötődést jelez) Bátki László képviselő úr is, az Ügyrendi Bizottság elnöke is fölöslegesnek minősítette a dolgot. Nem is szavaztuk meg egyetlen bizottságban sem.
A testületin elmondtam, többen hümmögtek, Kovács Balázs a heraldikára hivatkozott, oszt persze megszavazták. Azok akik a bizottságban még le merték szavazni - de ezt már megszoktuk.
Ezért most a névjegykártyámon és az önkormányzat honlapján a szallagos, (ezt egy pár kattintásal ingyér lehetne kicserélni) a borítékon, és a játszóterek tábláin a foszforzöld, a Zuglói Pártlapon meg a legújabb púpospajzsos van. Brandépítés a javából. A szakmai dilettantizmus csúcsa. Ha egy múltinál egy marketinges ilyet tenne, másnap már más ülne az íróasztalánál. Itt meg választásokon indul.