HTML

Napirend utáni monológ

Hogy működik egy önkormányzat? Hogy születnek, és mi motiválja döntéseket egy 106 ezres kerületben, Magyarország 7. legnagyobb "városában" Zuglóban? Mint " új fiú a kupiban" friss képviselőként a Zuglói Önkormányzatban szerzett élményeimet próbálom terápiás céllal kiírni magamból. - írtam blogom indításakor 2010-ben. Ma már, 2015-ben, második ciklusomat töltve a kerület rutinosabb képviselői közé tartozom. Civilként fotós (www.varnailaszlo.hu) és TV szerkesztő vagyok, egy öt éves fiam és egy 25 éves lányom van. Születésem óta Zuglóban élek. A kisföldalatti végállomáshoz tervezett megalomán pláza ellen 2007-ben létrejött Civilzugló Egyesület (civilzuglo.hu) egyik alapítója vagyok. Az egyesület a gyakorlatban mutatja meg a "Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!" elvét. A környezetet és épített örökséget védő egyesület sikerrel akadályozta meg a túlépítést, szervezett közösségépítő Herminamezei Napokat és védi Zugló kertvárosi jellegét. Kérlek lájkolj minket a Facebookon! 2009-ben az LMP egyik alapítója voltam. A rendszerváltáshoz mérhető élmény volt egy pártot a semmiből létrehozni, és kegyetlen sok munkával bejuttatni a parlamentbe. Sajnos az LMP-n belüli kiszorítósdi 2013-ban engem is utolért. 2014-ben a Civilzugló Egyesület immár önállóan mérette meg magát az önkormányzati választáson, és harmadik erőként kerültünk be az új képviselő testületbe. Nevemhez fűződik a Helyi Épített örökség védelmi rendelet elfogadtatása, és Herminamező jelentős részének forgalom csillapítása, a balesetek megelőzése. Jelentős eredmény, hogy előterjesztésemre egész Zugló területén 214 helyen kerékpártárolók kerülnek elhelyezésre. Aláírásgyűjtéssel védtem meg a Hermina úti szakrendelőt a tervezett bezárástól. Mint ellenzéki képviselő számos Zuglónak ártó, közpénzt szóró, korrupció gyanús ügyet akadályoztam meg, vagy legalábbis hívtam fel a közvélemény figyelmét rájuk. Egyesületünk kűzd a Városliget beépítése ellen, szakmai vitákon veszünk részt, tüntetéseket szervezünk, 20.000 aláírást gyűjtöttünk az értelmetlen parkpusztítás ellen. Mára a kis herminamezei csapatból, az egész kerületben tagsággal rendelkező, beágyazott, kerületszerte ismert egyesületté váltunk. Keressen meg minket bármilyen helyi üggyel! varnai.laszlo14@gmail.com 06 70 436 07 67

Találkozzunk a Facebookon!

Friss topikok

A szórólap piros színe az egyetlen, ami igaz

2014.10.11. 00:11 varnai

Tegnap éjjel,  - ahogy Tóth meg is ígérte - beszórták egy lejárató szórólappal a környékünket. A kiadó nélküli szórólap egyenes folytatása az MSZP hónapja tartó karaktergyilkos kampányának... ha már programjuk nincs, vitára nem mernek kiállni, legalább éjszaka rágalmaznak. Mint írtam, pártot, embert kampányáról. Holnap feljelentést teszek rágalmazásért és becsületsértésért.

A szórólap azt állítja 2013 novemberében az utcán megvertem a gyerekem "annyát".

Ezzel szemben a valóság az, hogy soha még csak meg sem gyanúsítottak bántalmazással, testi sértéssel, netán családon belüli erőszakkal. A 2013 márciusában egy láthatás megakadályozása miatti utcai hangoskodás lezárult volna garázdaság vádemelés elhalasztással, de mivel panaszt tettem, máig "nyomoznak".

A képen látható hölgy természetesen nem az élettársam.

A szórólap azt állítja kizártak az LMP-ből.

Ezzel szemben a valóság az, hogy én magam függesztettem a tagságomat, majd az, mivel nem kértem a tagság visszaállítását, automatikusan megszűnt.

A szórólap nőverőnek titulál.

Ezzel szemben a valóság az, hogy sem akkor sem soha nem ütöttem meg az élettársam.

A szórólap B oldala azt állítja ittasan "kishílyán" halálos balesetet okoztam.

Ezzel szemben a valóság az, hogy a balesetben senki semennyire nem sérült meg, és a rendőrség jegyzőkönyve szerint semennyi alkoholt nem fogyasztottam a balesetet megelőző 24 órában.

A szórólap azt állítja az ügyben büntetőeljárás van folyamatban.

Ezzel szemben az ügyben semmiféle eljárás nincs folyamatban.

A szórólap alkoholt kedvelőnek titulál.

Ezzel szemben az ismerőseim mind tudják, hogy évszámra bontatlanul állnak az ajándékba kapott üvegek a polcon, igen ritkán iszom és részegen feltehetőleg még senki nem látott.

A szórólap piros színe az egyetlen, ami igaz. Karácsony Gergely ma egész nap nem vette fel a telefont. Mit is mondhatna, Mint Falus aljas visszaléptetéséből is láthattuk, nagyon profi abban, hogy úgy tisztítsa maga előtt az utat, ez esetben a fővárosi kompenzációs listán és itt Zuglóban is, mintha nem is ő volna a folyamat haszonélvezője.

 

 

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varnailaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr996766847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemere16 2014.10.12. 06:48:56

Tisztelt Várnai Úr!
Biztos abban,hogy a baloldali összefogástól származnak ezek a szórólapok???
Kb. egy hete az M3-as bevezető szakaszának (XV.ker) lejáratánál feltűnt nekem egy óriás plakát. Ezen Hajdú Lászlót a balodali összefogás polgármester jelöltjét pocskondiázzák valakik. A plakát megrendelője ismeretlen, alapszíne a vörös. Aztán néhány napja összetalálkoztam a közelünkben az Egressy út Róna utca sarkánál egy hasonló módon elkészült óriás plakáttal. Vörös alapon Karácsony Gergely lejáratása látható. Én inkább a Fideszre gyanakszom. A narancsosok érdeke az oszd meg és uralkodj elvén alapuló, az ellenzéket összeugrasztó hatalom megtartás. Én a 15. választókerületben lakom, de az Ön által említett szórólapokkal nem találkoztam.

♔bаtyu♔ 2014.10.12. 09:41:31

@Nemere16: Az miért lejáratás? Nem mondta? De igen. Ha pedig mondta, akkor az az "övé", vállalja is.

Inkább az a gáz, hogy lemocskolja az MSZP-seket, aztán várja a szavazataikat. Egy opportunista "liberális", 12 ezekből egy tucat.

asebes 2014.10.12. 10:25:51

Én nem az MSZP-t, hanem a fideszt sejtem a háttérben. A legprimitívebb aktivistáik nekik vannak. Nem mintha az MSZP grál lovagokból állna...

Én még emlékszem arra, amikor egy orbán viktor nevű fiatalember annak idején sok olyat mondott, amit alapján a mai diktátorunket feltehetően gondolkodás nélkül szembe köpte volna.

Várnai úrnak meg annyit, hogy aki a közéletet választja, először is ne bántalmazza a feleségét/élettársát. Kissé furcsa számomra, hogy amikor ez a hír megjelent róla, nem tagadta, hanem csak "magyarázta", párttársai ki akarták zárni, ezért ezt megelőzendő maga lépett... Miért nem indított pert, ha nem igaz?

Amióta Terry Black egy éve nyilvánsosságra hozta, hogy a mai politikai elitből kik voltak ezeknek a szórakozóhelyeknek a látogatói, Tömjén Zsolttal a lista élén, a kussolás az bizony a beismeréssel azonos. Az a Tömjén és azok a megvádolt politikusok kussolnak, akik máskor előszeretettel perelnek.

Orbán esetében is voltak olyan megállapítások, amelyeket inkább engedett a mi kis diktátorunk feledésbe merülni, semmit védekezzen, mert utóbbi esetben folyamatos a téma a médiában, bíróság előtt kiderülhet ez-az. Ha kussol, 2 nap múlva túllépnek rajta.

Ezt éreztem én Várnai úr esetében is.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.10.12. 10:54:52

Nem kell alapot adni, és akkor nem lesz anyag a lejáratáshoz.

A posztból úgy látom, hogy az ALAP megvolt a pocskondiázáshoz.

♔bаtyu♔ 2014.10.12. 12:26:19

@polyvinyl: Ez a civil zugló amúgy is gáz. Választások előtt szépen felhasználják politikai céljaikra a Mexikói úti aluljárót. Aztán amikor szólnak nekik, hogy akkor fizetni is kellene ezért a reklámért fel vannak háborodva, hogy a civileket vegzálja a MÁV. Tipikus liberális tempó. Miután a liberálist lejáratták, most mindegyikük lelkes civil.

jpmjpm 2014.10.12. 13:29:02

"megvertem a gyerekem "annyát"."

aki ezt így írja le, annak nem lehet hinni. :)

jpmjpm 2014.10.12. 13:32:48

"ittasan "kishílyán" halálos balesetet okoztam."

na meg ez is... :)

czegledyroli 2014.10.12. 14:43:44

Az mszp már megásta a saját sírját...:D

♔bаtyu♔ 2014.10.12. 14:58:31

@jpmjpm: Ezt szerintem éppen azért tette idézőjelek közé, mert nem ő írta, hanem idézte. Azaz az volt ennyire primitív, aki a plakátot készítette, nem pedig Várnai.

OkoskaTo:rp 2014.10.12. 15:49:45

@asebes: A Bosnyákon elég konkrétan (személyesen, fényképekkel dokumentálva) az MSZP inzultálta Várnai kitelepülését.

A Fidesznek az a jó, ha Várnai minél erősebb, mert annál több szavazatot visz el Karácsonyól.

Cui prodest..

jpmjpm 2014.10.12. 20:26:24

@♔bаtyu♔: úgy-úgy. én is erre gondoltam. pont a 2 fő mondatban ilyen baszom nagy hiba.
süti beállítások módosítása