HTML

Napirend utáni monológ

Hogy működik egy önkormányzat? Hogy születnek, és mi motiválja döntéseket egy 106 ezres kerületben, Magyarország 7. legnagyobb "városában" Zuglóban? Mint " új fiú a kupiban" friss képviselőként a Zuglói Önkormányzatban szerzett élményeimet próbálom terápiás céllal kiírni magamból. - írtam blogom indításakor 2010-ben. Ma már, 2015-ben, második ciklusomat töltve a kerület rutinosabb képviselői közé tartozom. Civilként fotós (www.varnailaszlo.hu) és TV szerkesztő vagyok, egy öt éves fiam és egy 25 éves lányom van. Születésem óta Zuglóban élek. A kisföldalatti végállomáshoz tervezett megalomán pláza ellen 2007-ben létrejött Civilzugló Egyesület (civilzuglo.hu) egyik alapítója vagyok. Az egyesület a gyakorlatban mutatja meg a "Gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan!" elvét. A környezetet és épített örökséget védő egyesület sikerrel akadályozta meg a túlépítést, szervezett közösségépítő Herminamezei Napokat és védi Zugló kertvárosi jellegét. Kérlek lájkolj minket a Facebookon! 2009-ben az LMP egyik alapítója voltam. A rendszerváltáshoz mérhető élmény volt egy pártot a semmiből létrehozni, és kegyetlen sok munkával bejuttatni a parlamentbe. Sajnos az LMP-n belüli kiszorítósdi 2013-ban engem is utolért. 2014-ben a Civilzugló Egyesület immár önállóan mérette meg magát az önkormányzati választáson, és harmadik erőként kerültünk be az új képviselő testületbe. Nevemhez fűződik a Helyi Épített örökség védelmi rendelet elfogadtatása, és Herminamező jelentős részének forgalom csillapítása, a balesetek megelőzése. Jelentős eredmény, hogy előterjesztésemre egész Zugló területén 214 helyen kerékpártárolók kerülnek elhelyezésre. Aláírásgyűjtéssel védtem meg a Hermina úti szakrendelőt a tervezett bezárástól. Mint ellenzéki képviselő számos Zuglónak ártó, közpénzt szóró, korrupció gyanús ügyet akadályoztam meg, vagy legalábbis hívtam fel a közvélemény figyelmét rájuk. Egyesületünk kűzd a Városliget beépítése ellen, szakmai vitákon veszünk részt, tüntetéseket szervezünk, 20.000 aláírást gyűjtöttünk az értelmetlen parkpusztítás ellen. Mára a kis herminamezei csapatból, az egész kerületben tagsággal rendelkező, beágyazott, kerületszerte ismert egyesületté váltunk. Keressen meg minket bármilyen helyi üggyel! varnai.laszlo14@gmail.com 06 70 436 07 67

Találkozzunk a Facebookon!

Friss topikok

Viktor, Viktor, Viktor! Mi, a magyar nép!

2014.03.29. 17:25 varnai

20131202-1957-majus-1-hosok-tere17.jpg

Újra Békemenet. Van aki lelkesen, hitből jön, van akinek egy kis ráhatás, rátelefonálás kellett. A felutazást megszervezte a helyi pártiroda, béreltek buszt, fizetik a virslit. Régi módszerek.

A jóisten megsegített minket. - kezdte Orbán Viktor majd egyből a választásról beszélt, és újabb négy évet kért.

Beszámolt az előző ötéves terv eredményeiről:

Korszerűsítettük, áramvonalasítottuk, olyan nemzetté tettük, amely napról napra erősödik. Itt kezdődött el minden. Tényleg, a Hősök terén. Vajon mit mondana a 25 évvel ezelőtti Orbán Viktor arról a miniszterelnökről, aki most itt beszél?

20131202-1957-1957-majus-1.jpg

A régi elvtársak megjelentek.- mondja.    Talán a saját párttitkár apjára, Hoffmann Rózsára vagy az MSZMP tag Martonyira gondol? Vagy a saját elvtársak nem olyan elvtársak? Vagy a kilencszázezer párttagra?

Nekiveselkedtek.  Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, Papcsák, Mészáros Lőrinc különösen nekiveselkedtek. Kegyetlen sok munka lehet ennyi közbeszerzést, földet, trafikot megnyerni.

Páratlan egységessé tették Magyarországot... például a közmédiát és az összes többit, a Helyi Témát, az önkormányzati lapokat. Szinte hallom is az indulókat, (írtak is országdalt) a téren visszhangzó hangszórók harsogását:

Köszönjük a KÖZGÉP dolgozóit! Köszöntjük közmunkásokat!

Éljenek rendszerünk alapjai, a friss trafikkoncesszió tulajdonosok!

Éljen és virágozzék a Nemzeti Együttműködés Rendszere!

maj111.jpg

Dolgoznak a fogyó magyarságon, még párválasztót is rendeztek a köztévében.

A csőd széléről visszarántották az országot. Például az államadósság sosem látott magasságban van, annak ellenére, hogy az ellopott 3000 milliárdnyi magánynyugdíj pénztári vagyont is belefolyatták.

Újraiparosították az országot.0911_rakosi.jpg

Munkahelyek százezreit teremtették. Külföldön és közmunkával. Majd félmillió ember ment el, másik 250 ezer gereblyézik, üldögél havi 47 ezerért.

Szabadok lettünk. Naná. 25 évre felvett kölcsönnel a putyini Oroszországtól. Több milliárd dollárnyi kötvényt bocsátottak ki az elmúlt négy évben.

Magyarnak lenni...Nincs doktrína sem ideológia. - árulja el. Ahogy mondja, olcsó populizmus és nacionalizmus van, e mögé rejtve meg vagyonszerzés. Ellenségkép képzés a javából. A nemzetközi helyzet egyre fokozódik. 

A világ legszebb országa...  minden magyar megkapja benne az esélyt - de akkor miért kellett fél millió magyarnak külföldre menni, hogy meg tudjon élni, tisztességgel el tudja tartani magát és családját?

Az igazán nagy tettek most várnak ránk...  hát eddig mi volt?

Biztonságba helyezik a Magyar földet..  Mészáros Lőrinc és Nyerges, Simonka ezer hektár számra teszi. Tényleg semmi nem lehetetlen, ha kell akár alkotmányt módosítanak.

Csak a Fidesz!

Rákosi, Rákosi, Rákosi! azaz Vik-tor, Vik-tor, Vik-tor! - skandálja a tömeg.

Fényes és nagy diadalt fogunk aratni. Fényes szelek.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://varnailaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr95884718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sexual Harassment Panda 2014.03.29. 21:06:03

@Lovag Mihály: Oszi pénzügyminiszter volt egy darabig.
Sztem jó volt.

ursus artos 2014.03.29. 21:14:09

@Sexual Harassment Panda: "Nem a fidesz erős, az ellenzék kritikán aluli."
Ezért mondom, hogy ez meg legyen az Orbán problémája.

czjanos 2014.03.29. 21:15:37

@Sexual Harassment Panda: Ha ez a kormány marad, 2/3 nélkül, akkor is 2/3-a lesz, mert minden lényeges kérdést beemeltek a 2/3-os törvények közé. Ha meg valami még is hibázna, hát az LMP vagy a Jobbik szívesen kisegítené a Fideszt néhány támogató szavazattal. Arról nem is beszélve, hogy jó előre belengették a rendeleti kormányzás gyakorlatának a lehetőségét. Ez azt jelentené, hogy az Országgyűlés ugyan 3 hetente össze ülne, de ott max. annyi történne, hogy új képviselők esküt tennének, a ház elnöke meg kiszabná a soros büntetéseket a renitens, ellenzéki képviselőkre. Előadás lenne, színdarab nélkül.
Ha már így beszélgetünk: nekem az felfoghatatlan, hogy a fiatal generáció, amelynek gyakorlatilag a jövőjéről szólnak a mostani mindennapok, mennyire passzívan figyeli (ha egyáltalán figyeli) a saját jövőjét. Sokan és sokszor hivatkoznak 1956-ra. Akkor a fiatalság ment az első sorokban, nem nagyvállalkozók, igazgató-főorvosok, főszerkesztők, stb. Fiatalok, akik aggódtak a jövőjükért, és akik tenni is képesek voltak a jövőjükért. A mai fiatalság meg hallgat vagy éppenséggel elmegy az országból. 1948-ban sem a vének tanácsa robbantotta ki a forradalmat, hanem az akkori fiatalok. Nekem úgy tűnik, hogy a mai fiatalok meg arra várnak, hogy a sokat gyepált öregek ( akik csak pénzbe kerülnek az államnak) kaparják ki a gesztenyét nekik. Persze, ha úgy jó a fiatalságnak, ahogy most van, akkor én vagyok tévedésben.

Sexual Harassment Panda 2014.03.29. 21:19:49

@czjanos: Ugyan, szerintem rendben van az, hogy fiatalokat em érdekli a politika.
Szerintem a jobbikkal kardinális kérdésekben a fidesz teljesen más
álláspontot képvisel.Nem hiszem hogy a fidesznek fognak szavazni.(eu tagság, foldtotvény, stb)
Az lmp, hát, nèha az az érzésem, egyáltalán nincsenek távol a fidesztől..

Gyűrött Papír 2014.03.29. 21:26:35

@Sexual Harassment Panda: Simonnal börtönbe. Pont.
Van még kérdés!? Jöhet a többi is oldaltól függetlenül!?

czjanos 2014.03.29. 21:31:38

@ursus artos: Nem az MSZMP-t kell(ene) újjá szervezni, hanem azt polgári középosztályt felépíteni ( ami egyébként Bajnai Gordon) elképzelése volt), amelyik csökkentené a megosztottságot, amelyben állampolgári jogon minden magyar egyenlő (felrúgva azt a gyalázatos fikciót, hogy a haza nem lehet ellenzékben!), amelyik nem rávarrt címkék alapján skatulyázna be embereket, csoportokat, hanem kizárólag a teljesítmény lenne a mérce. Ahol a győzelemre törő párt egyik vezetőjének nem az volna a legfontosabb kérdés, hogy a rokonokat (stb), hogy lehet majd pozícióba juttatni. Ahol az uralkodás folytatására való törekvés nem újabb haveri milliárdokat jelentene.Igen, idealista vagyok. Ahogy Fischer Iván mondta Friderikusz műsorában: " olyan egyszerű volna ebből egy virágzó, szép országot csinálni".

czjanos 2014.03.29. 21:33:02

@czjanos: Bocsánat, MSZP-t.... a többit vállalom!

czjanos 2014.03.29. 21:34:43

@Gyűrött Papír: Ha sok pénzem lenne, ez alapján börtönt építenék a stadionok helyett. Több lakója lenni, mint néző ezekben a stadionokban.

sírjatok 2014.03.29. 21:38:23

Szerintem még baszogassátok kicsit a fideszeseket, hogy agyhalott viktátorozó birka faszok, ez a taktika eddig is olyan jól bejött.

Sexual Harassment Panda 2014.03.29. 21:40:34

@sírjatok: :)
pont ezt írtam én is, csak nem tudtam így megfogalmazni!
+1

Kandabula 2014.03.29. 21:47:22

A cikktől teljesen függetlenül: miért lett ennyire szar és áttekinthetetlen az Index?

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.03.29. 22:19:11

De unalmas. Generátorral írtad, MSZP-s embertársam?

Tizenötmillió Magyarok 2014.03.29. 22:19:59

Szanalmas es nevetseges, az mszp irigykedese.
Pont annyira szanalmas, mint az a 10 bohoc, akiket 50 rendor orzott a Bajcsi Andrasi ut sarkan.
Akik megprobaltak megzavarni a bekemenetet, de csak kinevetettek magukat, mert 1.5 millio meltosag teljesen vonulo ember teljesen leszarta, azt hogy a szelen visitanak.
Az mszp magat jaratja le azzal, hogy 10 embert tud szembe allitani masfel millioval.

meggyes alfonz 2014.03.29. 22:25:50

@Sexual Harassment Panda: Pontosan ott van 2,5m szavazója Orbánnak, ahol ma 500e ember volt a Hősök terén. 500e ember jó esetben egy 350x350 méteres területen fér el. A Hősök tere kb. 120x150 m-es, ami 2/3-ig volt emberrel... Számoljak tovább?

Tizenötmillió Magyarok 2014.03.29. 23:02:51

@meggyes alfonz: Ha ott lettel volna, lattad volna hogy, nem csak a hosok tere volt dugig emberekkel, hanem 1 km tavolsagig minden letezo hely ut, utca ter. Telefonalni akartam, elkezdtem atfurakodni a tomegen, egy csendesebb helyet keresve, de remenytelen volt, kilometernyi tavolsagot kelett volna megtennem, hogy ne a zsufolt tomegben alljak.
Minimum ott volt 2 millio ember, de valoszinuleg inkabb 4 millioan voltunk.

P.Freddy 2014.03.29. 23:12:34

@Tizenötmillió Magyarok:

"de valoszinuleg inkabb 4 millioan voltunk. "

Én hárommillióig számoltam, amikor szembetaláltam magam Rákai Filippel, ekkor hányingerem lett és eltévesztettem a számolást, de még a felénél se voltam. Úgyhogy minimum 6 millió volt az, és még most is számolok. Hétmillióegy- hétmillió-kettő- ... hétmillió-kilenc - nyolcmillió- a faszomsetudjamár hogyvanez :))

ob.szerver 2014.03.29. 23:37:53

@Sexual Harassment Panda:

"És van 2,5 milliós szavazòtábor."

2010-ben 2,7 volt. Azóta kiraboltak 3m manyupost, elidegenítettek 0,5m demokratát akik akkor még nem ismerték őket, mélyszegénységbe taszítottak 0,5m-t, a létminimum alá löktek 1m-t, megaláztak 0,8m közalkalmazottat, 0,1m állattenyésztőt és trafikost megfosztottak a megélhetésétől, 0,3m külföldre menekült azok közül akik legutóbb még rájuk szavaztak. Ezzel szemben importáltak 0,2m ht-t.

Szóval, szerintem nincsenek 2,5m-an.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.03.30. 00:30:15

@Sexual Harassment Panda: Mert a kormányzó hatalom ám nem maffia, meg olyan erkölcsi magaslatokban van, hogy fel se lehet érni hozzájuk? :D Ne szórakozzunk már...

Ami a cikket illeti.. nemtom ki írta, először vagyok itt.. pártállástól és minden egyébtől függetlenül, azt hiszem minden egyes szavával egyetértek.

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 00:41:44

ÍGY LETT EGY FÉNYES TEKINTETU , SZÉPREMÉNYU FIATALEMBERBOL,...CSUTI ÁRTÁNY...

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 00:46:57

@ob.szerver:

"És van 2,5 milliós szavazòtábor."

Hol ?
A békamenetben ?
a 2010 - es 2.7 millióból levonhatjuk azokat , akikkel nagyon kibasztak...
Mennyi marad ?
Minden médiaban ott nyuzsognek , mint a túlmozgásos gyerekek, de keves vannak , mint lószarban a C vitamin !

Lesz nagy óbégatás 6 - án este a hívok kozott...

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 00:48:52

@Tizenötmillió Magyarok:
"Ha ott lettel volna, lattad volna hogy, nem csak a hosok tere volt dugig emberekkel, "

De milyenekkel , barátom ,...milyenekkel ?
Annyi a csuti ártány szavazótábora !

Orban VikTROLL 2014.03.30. 03:33:13

@dr kíváncsivagyok: nem szamit milyenek, a lenyeg, hogy tobben vagyunk, es lenyomunk beneteket.

Orván Biktor 2014.03.30. 03:54:35

@Tizenötmillió Magyarok: Szerintem meg 10m-an. De ez óvatos becslés, akár többen is lehettünk.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 06:16:20

Mi volt ez a nyugdíjas gyűlés? Fiatalok csak azért voltak hogy el ne essen a nagymamájuk.
index.hu/video/2014/03/29/kommunistak/

Vik-tor! Vik-tor! :-))

De gyenge ez! 57-ben Kádárt többen támogatták.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 06:19:10

@Lovag Mihály: Kis hülye gyerek! A pandádcskád vesszőivel miért nem foglalkozol? Érzed mi a "külömbség" ? :-))

Fulek 2014.03.30. 07:48:41

@ob.szerver: Ezt hol álmodtad? Mantrázzátok a hülyeséget, senkit nem raboltak ki, mert nem is volt az övék, csak a államadósság nőt miatta, a kivándorlással kapcsolatban idézném a baloldal nagy sztárját, Gyurcsány Ferencet: " El lehet menni, kérem...", ma a gazdaság stabil, IMF is a nagy ellenség is ezt mondja, a hitel minősítők is, az oktatásban mindenki részt vehet, de büfészakokra nincs szükség...

Fulek 2014.03.30. 07:49:53

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: sajnos, hogy nyelvtan tanár lettél, az intelligenciád az nem lett értelmiségi

varnai 2014.03.30. 08:25:08

A magánnyugdíj pénztári pénzeket bizony elvették, és bá azt ígérték külön számlák lesznek, a pénzt simán felszívta a költségvetés.

Valaki kérdezte ki a blogíró. Önkormányzati képviselő vagyok Zuglóban.

citrix 2014.03.30. 08:27:54

A Párttal,a néppel egy az utunk,jelszavunk munka és béke!

varnai 2014.03.30. 08:33:50

A gazdaságról. Menj egy kört Budapesten vagy bárhol. Sehol nem látsz darukat, csak az állami építkezéseket. Nincs lakásépítés.Nincs hitelezés.

És ami ijesztőbb, sehol nincs víz- gázvezeték miatti teljes utcahosszi lezárás, a cégek kivárnak, nem ruháznak be az infrastruktúrába. A hálózat, - ahogy a 80-as években - úja elöregszik.Hatalmas rejtett adósság halmozódik föl, hadigazdaságot folytatunk.

Itt a kerületben sorra mennek tönkre a kiskereskedők, adják vissza az önkormányzati bolthelyiségeket.

Az önkormányzat miközben Papcsák újraválasztását segítve pénzt oszt, nem fizeti ki a társasházaknak a közösköltségeket immár október óta.

lavór 2014.03.30. 08:45:23

Csak a címről ugrott be a következő gondolat...

A Békemenetet mutatta a Tv Híradó. Viktor! Viktor! Viktor! - skandálta lassan vonuló tömeg. Mire is emlékeztet ez engem...? Sajnos a jobboldal is baloldalon szocializálódott.. Példaképeket, ill. ma divatos szóval ikonokat is abból a korból választottak maguknak.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.30. 09:08:53

Orbánnal nincs semmi baj. Hataloméhes? És? A politikusok ilyenek. A gond a hívekkel van, akik messze túlmennek azon, amit egy politikussal való szimpatizálásnak lehet nevezni. Orbán csak egy létező igényt elégít ki.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:16:34

@dr kíváncsivagyok: neked komoly Orbán-fòbiåd van..
Remélem vasárnap nem kapsz infarktust.

♔batyu♔ 2014.03.30. 09:17:07

Ez jó, ahogy a ballibsik bolsiznak, mintha nem tudnák, az ő idejükben KÖTELEZŐ volt felvonulni.

Az pedig jól rávilágít a ballibsik demokráciafelfogására, hogy amikor az ő rendezvényeiket hekkelte meg valaki egy táblával, csoportosan rátámadtak, a rendőr pedig bevitte a "provokátort".

Most, a békemeneteten pedig senki nem támadta meg a ballibsi hekkelés résztvevőit, a rendőrök pedig nem bevitték őket, hanem védelmüket biztosították.

Értitek ballibsik, nyugodtan hekkelhetitek a fidesz rendezvényeket, majd utána rohanhattok Brüsszelbe, hogy diktatúra van.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:18:09

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Sztem te kb. annyira vagy művelt, mint egy teles.art búvårszivattyù, te vadbarom.

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:19:08

@maxval a gondolkodó birca:

"Azok egy diktatúra rendezvényei voltak, ez meg egy demokrácia egyik pártjának rendezvényei. "

csakhogy az a párt KORMÁNYPÁRT ...és a mi pénzunkon ,az adófizetok pénzén dícsérik az csuti ártányt !

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:21:01

@Orban VikTROLL:
"nem szamit milyenek, a lenyeg, hogy tobben vagyunk, es lenyomunk beneteket. "

az ital beszél beloled,..tudod, amit elore ittál a maci borére...

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:23:53

@Sexual Harassment Panda:
"neked komoly Orbán-fòbiåd van..
Remélem vasárnap nem kapsz infarktust. "

Annak idején is kellett volna pár ilyen "fóbiás" ember,...és akkor nem lett volna Hitler az ami...
Ott késon kapcsolt a világ, még "áz év embere" is volt a genya a People magazinban...
A csuti ártány dettó...

♔batyu♔ 2014.03.30. 09:30:33

@varnai: Van ott más gond is. Az ügyfélfogadást teljesen leépítették, telefonon semmit sem tudsz elintézni. Úgy küldenek ki csekkeket, hogy egy kurva sort nem írnak, találd ki miért kaptad, ráadásul telefonszám sincs, ahol informálódhatnál. A csekkre nyomtatott ügyfélszolgálati hely és idő is kamu.

Iratok elvesznek, ügyintézők érettségivel jogszabályokat értelmeznek és szép lassan rájössz arra, bármilyen hihetetlen, ezek egyszerűen nem értenek hozzá. Nem tudják, hogy az alkalmi csekk mellé tájékoztató szöveg kell, jogszabályi hivatkozással, telefonszámmal, az iratokat iktatni kell, irat egyszerűen nem veszhet el, a határidős iratokra időben reagálni kell és effélék.

Ez a Papcsák nagyon rendesen hazavágta az önkormányzatot. Pedig én magasról szarom le a külön WC-jét és parkolóját, ha az önkormányzat működik, megérdemli.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.30. 09:31:07

@dr kíváncsivagyok:

Minden kormány támogatja pénzzel saját civiljeit.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:32:35

@dr kíváncsivagyok: Osszemosni Orbant Hitlerrel, valamint attòl remélni megoldåst, hogy naponta 5x elmondod hogy :"csuti ártány", szerintem te beteg vagy..

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.03.30. 09:34:30

@Sexual Harassment Panda: Tehát neked ennyi jö len, igaz? Nem csodálom, fideszes vagy. Ahhoz kell ám az iq...

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:37:18

@maxval a gondolkodó birca: szerintem egyszerű irigység.
Lehet itt fűrészelni a s.art, hogy nem voltak 500.000-en, csak 450.000, a lėnyeg, hogy qrva sokan voltak, rengeteg a szimpatizåns, és ha mogòsìtani tudja őket, akkor elég nagx bajban az ellenzék.
Csak hasonlìtsd össze a jobbikos rendezvėnnyel, ott volt kb 2000 ember, tegnap meg fėlmilliò.
Nem tartom valòszìnűnek, hogy kormànyváltástòl kellene tartani.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:37:58

@Sexual Harassment Panda: Akkor is nagy a "külömbség" köztünk. Például hogy én tudom miből jön a különbség szó. :-))

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:38:50

@Sexual Harassment Panda: 57 május elsején is sokan voltak, a Párt tudta mozgósítani őket. :-))

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:38:58

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: sosem voltam fideszes.De ha az lennék akkor?
Gyurcsånnyal, meg Kunczéval, Foforral mit akarsz?
Egy vicc az a triò.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:40:03

@varnai: "Hatalmas rejtett adósság halmozódik föl, hadigazdaságot folytatunk." - pontosan.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:40:29

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Nyilván van összehasonlìtási alapod, mert mindkettőn ott csápoltál, te vén komcsi.DDD..

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:41:00

@maxval a gondolkodó birca:
"Minden kormány támogatja pénzzel saját civiljeit. "

ja,...civil , civilebb , legcivilebb...
EGY KORMÁNYNAK NINCSENEK , NE LEGYENEK "SAJÁT CIVILJEI" !!!!!!

varnai 2014.03.30. 09:41:35

Jól látod, lecserélték a vezetőket, haverok mindenhol. Szakmaiság helyett pártkatonák vannak, az önkormányzat jelenleg papcsák kampányán dolgozik, káosz minden fronton. Lásd kommunális adó kivetés, önkormányzati lakásgazdálkodás.Lásd a posztokat:

varnailaszlo.blog.hu/2014/03/19/_a_polgarmester_ur_nagyon_szimpatikus_ember_a_szemelyi_kultusz_kibomlott_viraga

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:41:54

@Sexual Harassment Panda:
"sosem voltam fideszes.De ha az lennék akkor?
Gyurcsånnyal, meg Kunczéval, Foforral mit akarsz?"

Demokráciát...

♔batyu♔ 2014.03.30. 09:41:54

@Sexual Harassment Panda: Érdekes is az index és a ballibsik reakciója. Kádároznak, rákosiznak, holott a Charta idején együtt lihegtek Hornékkal és az SZDSZ-el.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:42:02

@Fulek: Ajajajaj... Milyen az az értelmiségi intelligencia? :-)) Mi köze az intelligenciának az értelmiséghez? Tudod mi a "külömbség" az intelligencia meg az értelmiségi lét között?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:44:07

A párttal, a néppel egy az utunk,
A jelszavunk munka és béke (menet).
Mi kommunista szívvel indulunk,
És bennünk a népünk reménye.

Széttörte népe láncát, elmúlt idők homályát,
Ifjúi vére árán annyi vértanú.
Kövesd a példát, a párt szavát,
És győzni fogsz, te büszke ifjúság!

A párttal, a néppel egy az utunk,
A jelszavunk munka és béke (menet).
Mi kommunista szívvel indulunk,
És bennünk a népünk reménye.

Hajnali friss erőben éled a hegytető fenn,
Most van csak zsendülőben népünk tavasza.
Országunk békéjét védi már
S apái mellett küzd az ifjúság.

A párttal, a néppel egy az utunk,
A jelszavunk munka és béke (menet).
Mi kommunista szívvel indulunk,
És bennünk a népünk reménye.

A párttal, a néppel egy az utunk,
A jelszavunk munka és béke (menet).
Mi kommunista szívvel indulunk,
És bennünk a népünk reménye.

Hajnali friss erőben éled a hegytető fenn,
Most van csak zsendülőben népünk tavasza.
Országunk békéjét védi már
S apái mellett küzd az ifjúság.

A párttal, a néppel egy az utunk,
A jelszavunk munka és béke (menet).
Mi kommunista szívvel indulunk,
És bennünk a népünk reménye.

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:45:54

2010 - ben 2,7 millióan szavaztak a csuti ártányra...
Azóta ezeknek a nagy részét lealázták , meglopták , megsértették!
Nagy osszegben fogadok , hogy most nem éri el a támogatottságuk- és a szavazatuk - a 2 milliót !!!!!

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:45:57

@Sexual Harassment Panda: Jaja! Mentem Viktornak csápolni. Ott volt egy csomó régi munkásőr barátom is, csak a davajgitárt elvették a TEK-esek.

dr kíváncsivagyok 2014.03.30. 09:46:51

@maxval a gondolkodó birca:

"Minden kormány támogatja pénzzel saját civiljeit. "

ja,...civil , civilebb , legcivilebb...
EGY KORMÁNYNAK NINCSENEK , NE LEGYENEK "SAJÁT CIVILJEI" !!!!!!

♔batyu♔ 2014.03.30. 09:47:10

@varnai: Ez viszont így baromság. Papcsák eléggé kivétel, a fideszes önkormányzatok adminisztrációban fejlődni is tudtak az előzőhöz képest.

Az önkormányzati lakásgazdálkodásban pedig mindenkor bele lehetett kötni, maga a téma is hosszú. (Ha jogosultaknak adják, lerohad a lakásállomány és megnő a hátralék, ha pedig elkezdenek szelektálni, a libsik nekikrontanak, hogy rasszizmus). Ugyanezekkel a dilemmákkal küldöttek az MSZP-SZDSZ*-esek is, más tészta, hogy pár helyen szórták a cigányoknak a lakásokat (aki feltörte, megkapta) meg lehet nézni mi az eredménye, egész házakat pusztított le egy db. cigánycsalád, tönkretéve egyben a környék közbiztonságát is. (VII. kerület 2010 előtt jópár példa).

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:47:28

@dr kíváncsivagyok: Miért?
Most miért nincsen demokrácia?
Egy hét mùlva élhetsz demokrstikus jogaiddal.
Mellesleg a már emlìtett ùriembereknek megvolt a lehetősége a hatalmas demokráciára, elbaxták.
Most ùjra pròbálkoznak, és ùjra pofáraesnek.
Azért nincs demokrácia, mert nem mi vagyunk hatalmon, és mindenki náci rajtunk kívül.

♔batyu♔ 2014.03.30. 09:48:32

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Egészen biztos lehetsz, hogy a ballibsi tüntetéseken nevezheted kollégáidat elvtársnak és azok nem fognak ezen meglepődni.

Mintha nem tudnád.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:49:27

@Sexual Harassment Panda: Putyin alatt is lehet szavazni. Akkor ő is annyira demokrata mint Viktor?
Nincs "külömbség" ?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 09:50:34

@♔batyu♔: Jól van nertárs! Van alig használt pufajkám, kölcsön adom. Nehogy megfázz amíg a békéért menetelsz!

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:52:00

@dr kíváncsivagyok: ne legyél naiv.
Minden pártnak vannak szimpatizánsai, nem csak a fidesznek.Nyilván az mszp szimpatizánsokkal nincs gond csak a rohadt fideszesekel..
Az is nagyon kedves, hogy ennyire aggòdsz a békemenetes közpénzek miatt, gondolom legalább ennyire okoz álmatlan éjszakákat pl. Simon Ùr 100milliòi, igaz?

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 09:53:05

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: Légyszíves hagyd abba ezt a "kulombsegezedt", kezd zavarni.
Koszonom.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2014.03.30. 10:03:44

@Sexual Harassment Panda: A szocik nejlon zacsiban, meg nokiás doboztam hurcolták a pénzt, Vikiék fejlettebbek, ők Nyerges vontatóval. Engem ez zavar.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 10:12:38

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]: A gond az, hogy egyik oldal disznòsága nem legitimizálja a másikat.
Nem értem azt, hkgy volt 4 év az ùjraszervezésre, és semmit nem tettek, csak mocskolòdtak, hogy mekkora a diktatùra, és vége a jogállamnak.Ahelyett, hogy ùjraszervezték volna magukat, ùj arcokkal, ùj programmal.Ehelyett összegyűltek a régi arcok, akikről messziről látszik, hogy ugyanùgy semmit nem fognak csinálni mint régen, egyszerűen csak "éhesek".
Ùgyhogy a fidesz valòszínűsìthető ùjrázásában ők vastagon benne vannak.
Ezèrt haraxom rájuk.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 10:15:14

A fidesz meg teszi amit kell, vérprofin vannak szervezve, Orbán eg y kitűnő szònok, és félő hogy a fidesz-gépezet magaalá fogja gyűrni az ellenzéket mszp-vel, lmp-vel, jobbikkal együtt, talán nem 2/3-al.

Mr. Waszabi 2014.03.30. 10:33:08

Kicsit keveset kért magára, szerénykedik. Hazaárulás előkészületéért lehetne 1-5 évig kérni, de mivel már véghez vitte a 2. bekezdés a, és b, passzusát, a büntetési tétel 10 évtől indul a
BTK szerint:
"Hazaárulás:
144.§. (1) Az a magyar állampolgár, aki abból a célból, hogy a Magyar Köztársaság függetlenségét, területi épségét, vagy alkotmányos rendjét sértse, külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntettet követ el, és öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2) A büntetés tíz évtől tizenöt évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
a) súlyos hátrányt okozva
b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával
c) háború idején
d) külföldi fegyveres erőnek behívásával vagy igénybevételével követik el.
(3) Aki hazaárulásra irányuló előkészületet követ el, bűntett miatt egy évtől öt évig, háború idején két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."

burakefendi 2014.03.30. 10:34:01

irigylem ezeknek az embereknek a lelkesedésre való képességét. én ha ránézek ezekre a politikusokra, akkor csak korrupt és hazug fickókat látok bennük. egyébként a nyugdíjasok bármilyen hülyeségre szerek.

high up! 2014.03.30. 10:41:04

@Sexual Harassment Panda:

A fidesz pont úgy van megszervezve, hogy a 80%-nyi Átlaghülyemagyar döntő többsége ma már nekik dőljön be. Ma már a (tipikus) egyfogú magyar nyuggerbanya nem gyúrtcsány lába előtt táncol, hogy "Igen, igen" (ld. Best of gyúrtcsány), hanem Tovaris Orbenscu lába előtt nyáladzik, hogy "Rezsicsökkentés".

Na ez a fidesz, a maszop lebutult panelprolijai és a lebutított fidióta birkák boldog egymásra találása. Vótt vörös komcsi, meg piros-fehér-zöldbe öltöztettett nemzeti neosuttyó egymást ölelik és csókolgatják. (jut eszembe, nem kellett volna az anno Csókos plakátpot felújítani, amelyen már nem Honecker meg Brezsnyev, hanem Orbanescu és Putin smárol?)

Szóval barátom, azok vagytok ti fidióták a magyarságnak, ami 60 évig a komcsik: zálog a lebutított társadalom fennmaradására, zálog a világtól való újabb hatalmas lemaradásra.

A kis zsugor-hordószónok meg rendre csodálkozik, hogy mennyire igaza van Habonynak: a kormányzást nem a polgári önálló gondolkodás fejlesztésére kell építeni, hanem a birkák karámban tartására. Orbenscu csodálkozik a legjobban, hogy minél jobban lepusztítja az országot, a fidióta birkák annál jobban igénylik őt, meg a megbomlott elmeállapotát a Gyorsnaszádokról, Versenyautókról és egyéb 77 magyar népmeséről.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 10:46:09

@high up!: Értem.A baj csak az, hogy ezek a " lebutított fidiòta birkák", "nemzeti neosugtyók" fogják eldönteni a választást.
Persze, lehet tovább suttyózni, meg birkázni, ez a taktika idáig is milyen jól bejött!DDD..

lavór 2014.03.30. 10:58:26

@Sexual Harassment Panda:

Semmi baj nincs azzal, hogy ki nyeri a választást. Max. nőni fog ismét az elvándorlás. És valóban megszűnik a munkanélküliség, maradnak a nyugdíjasok, rokkantak, rehabellátást kapók, na meg a felduzzasztott közszférában dolgozók. Hogy mit fognak enni? Szerintem egymást.

MSZP Afrika Korps 2014.03.30. 11:17:11

Isten éltesse a maszopper értelmisséget.

Simonnak megint előkerült egy bankszámlája, ezúttal Salzburgban.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 11:18:34

@maxval a gondolkodó birca:
Na, alig egy héttel a vàlasztások előtt mily3n mandátumarányt tippelsz?

MSZP Afrika Korps 2014.03.30. 11:18:37

@lavór: Már csak azért sem mert 2012ben és 2013ban semmilyen elvándorlás nem volt, sőt több bevándorló jött mint ahányan elmentek.

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2112.html

ob.szerver 2014.03.30. 11:19:00

@Sexual Harassment Panda:

"Ezek a " lebutított fidiòta birkák", "nemzeti neosugtyók" fogják eldönteni a választást."

Ez így van. Illusztrációként itt van Szentpéterúr 2010-es választási eredménye. Ez az a falu, ahol egy apa minden nap (!) megkúrta a saját lányát, 3 gyereket csinált neki, a faluban persze mindenki tudta, de senki nem tett semmit. Tehát a számok:

1 FIDESZ - KDNP 148
2 JOBBIK 125
3 Magyar Szocialista Párt 15
4 Lehet Más a Politika 10
5 MDF 3

A magyar falu, XXI. század. Valóban nem ők döntik el a választást és nem a langymeleg vasárnap délutánonként a pozsonyi úti sörözők teraszán ücsörgő polgárok. Ne ezért menekül közülük mindenki amerre lát, aki megteheti. Szentpéterúr marad.

lavór 2014.03.30. 11:21:08

@MSZP Afrika Korps:

Álmodozni lehet. Az említett probléma a jéghegy csúcsa csak. Van itt rejtett gond bőven. Hiába, nem mindent mond be a királyi tévé...

ob.szerver 2014.03.30. 11:22:12

@ob.szerver:

"Valóban nem ők döntik el a választást"

Valóban ők döntik el a választást.

MSZP Afrika Korps 2014.03.30. 11:29:22

@lavór: És te milyen szóbeszédek alapján álmodozol? Vagy nem tudsz olvasni?

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 11:30:46

@ob.szerver: a pártok neve melletti számok a szavazatokat akarják jelenteni?
És ez valós volt 2010-ben vagy csak "hülyéskecc"?

lavór 2014.03.30. 11:31:40

@MSZP Afrika Korps:

Nem, nem én álmodozom, te. Szóbeszédek nem nagyon érdekelnek.

ob.szerver 2014.03.30. 11:37:24

@Sexual Harassment Panda:

A link nem elég, utána

- szavazóköri eredmények
- első forduló
- S betű

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.03.30. 11:38:09

LMP = SZadesz2

Mentek a levesbe a 4%-otokkal :DD

MSZP Afrika Korps 2014.03.30. 11:41:28

@lavór: Te hülye vagy? Láttad a migrációs statisztikát?

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/fields/2112.html

Ill. hol a maszopé?

lavór 2014.03.30. 11:47:22

@MSZP Afrika Korps:

Igen, hülye vagyok. Te meg a Nagy Álmodozó.
A sok bevándorló természetesen eltart majd téged. Persze. Az se baj, hogy értéket előállító munkahely sincs.
Ne feledd mindezt, mikor a szomszéd nyugdíjas néni lábszárcsontjáról szopogatod az utolsó húscafatokat, miután kiraktak az utcára a lakásodból, mert lejárt a moratórium. A multikkal ne törődj, bedobozolják az értékesebb gépeiket és továbbállnak. Majd skandálhatja a magyar az épp aktuális miniszterelnök nevét, azzal biztos jól lehet lakni.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.03.30. 13:14:55

@Sexual Harassment Panda:

Fidesz - 60 %,
ballibek - 20 %.
Jobbik - 15 %,
LMP - 5 %.

Sexual Harassment Panda 2014.03.30. 13:58:17

@maxval a gondolkodó birca: és mit gondolsz a jobbik erősödéséről?
foghatja az összefogást?
(szerintem az összefogás azért erősebb, nagyon extrém esetben lehetséges hogy megközrlìtik egymást)

egyébként kb én is az általad vázolt számokat várom.egyenlőre úgy tűnik, a fidesz nagyon jól menedzseli magát, profin szervez, mozgósít.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.03.30. 18:28:04

@maxval a gondolkodó birca:

Amennyiben a jelen közvéleménykutatási adatok eredmények is lesznek akkor a Fidesz 3/4-t kap.

Ahhoz, hogy 60% legyen a mandátumuk bőven 50% alatt kell, hogy legyenek (40-42%) cirka 2 millió szavazó.

Ha úgy lesz ahogy írod, akkor ugye a közvéleménykutatókat seggbe lehet majd rúgni erős torzításért?

Tizenötmillió Magyarok 2014.03.30. 19:37:21

Az lenne a fasza ha mandatumok igy alakulnanak.

55% Fidesz
40% Jobbik
5% Lmp
es ennyi
Hogy 2/3 csak a jobbikkal egyutt legyen meg.

ha a Fidesz meg is vesztene, akkor meg ez is elfogadhato.

25% Fidesz
70% Jobbik
5% Lmp
süti beállítások módosítása